pátek 17. září 2010

Skvěle prožitý den.

Dnešní den byl skvělý. Od rána až doteď. Když jsem přišla do školy, napadlo Niki, že bych po škole mohla jít k ní. Nakonec jsme se dohodly, že půjdeme celé DKND  (já, denisa, niki a denisa gá). A bylo to skvělé. Už v autobuse jsme se pořád něčemu smály a když jsme dojely na určenou zastávku zase jsme se smály. Niki totiž bydlí vysoko v horách a by jsme si dělali srandu, že tam bude sníh.:D A u jejich baráku je bílý štěrk, který jako sníh z dálky vypadá:D. Chvilku jsem se jen tak bavily a potom jsem si zkusila Nikolin červený saténový župan, který vypadal jako nějaký ťamanský a začala jsem zpívat úvodní tóny písničky U stánků od Mareše. A pak nás napadlo natoči na to parodii:D. Já jsem byla číňanka a Denisa Gá Leoš Mareš a pak jsme se prohodily. Byla to sranda. Pak jsme jen tak tančily. Prostě jsme pustily hudbu a dělaly kraviny. O třičtvrtě na sedm už Denda Dé musela odjet a my tři ještě s Nikolinou sestřičkou Deniskou jsme šly ven a fotily se. Ale v bláznivých pózách. Prostě to byl nádherně prožitý den. Mám je ráda, ty moje baby. Jsem strašně ráda, že už je to zase mezi námi OK... A Niki se mnou dokonce zítra půjde zase na mládež!:) Jupíí!:) Už se těším!:) Bude to skvělé!:)
BTW. později potom přidám fotky z dnešního dne...;)

Žádné komentáře:

Okomentovat