čtvrtek 16. září 2010

Welcome here!

Hello Guys!
Uvidíme, jak nakonec budu využívat tyto stránky. Ale vidím to tak, že to budou moje "novinářské" stránky. Stránky o všem, co mě zaujme. Zajímavosti. Ale ještě uvidíme. Třeba to tady nakonec i zruším (doufám, že ne!). Pro začátek bych vám o sobě mohla něco povědět. Jmenuji se Kristýna, je mi 14 let a chodím do osmé třídy. Jsme věřící a miluji život. Jsem věčně usměvavá a nabitá dobrou náladou. Tady jsem, si vybrala přezdívku Minnie* a to z toho důvodu, protože anglicky se "moje" řekne "mine". A já jsem svoje, neboli moje. A tak jsem to tak dlouho přetvářela, než vzniklo Minnie*. Já vím, původním úmyslům se to naprosto vymklo z rukou, ale já jsem spokojená...:) Snad se mi tu bude líbit!:) 


Peace & Love


Minnie*

Žádné komentáře:

Okomentovat